:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

 

 

Cennik ogloszeń www - wersja PDF

Kontakt w sprawie reklamy
Chętnie odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania.
Uprzejmie prosimy o kontakt na e-mail: [email protected] lub telefonicznie 24 262 77 66

 

Parametry techniczne ogłoszeń na stronie www
WAGA : do 35kB
ROZMIAR : wybrany baner A, B, C
TECHNOLOGIA : GIF, JPEG, Flash (SWF), HTML
Technologia Flash (SWF)

2. Adres URL do akcji getURL należy przesłać wraz z materiałem reklamowym
3. Aby kreacja została przyjęta do emisji, należy spełnić wszystkie powyższe wymagania.

W celu przekierowania reklamy proszę w zleceniu podać adres www - link do strony.

Podane ceny, są cenami netto. Przygotowanie reklamy jpg, gif, png 50 zł.

 

Regulamin
Zlecenia reklamowe
Zlecenie reklamowe musi zostać złożone każdorazowo z zachowaniem formy pisemnej (również mail). W przypadku wcześniej rezerwowanej powierzchni powinno być złożone nie później nie w terminie 7 dni przed planowanym terminem emisji.
Zlecenie musi zawierać nazwę i dane Zleceniodawcy (również adres mailowy), forma reklamowa, rodzaj zamawianej reklamy, oraz ilość emisji, opatrzone pieczęcią i podpisem (podpisami) Zleceniodawcy.
Do chwili pisemnego potwierdzenia przyjęcia zlecenia przez Tygodnik Płocki, zlecenie stanowi ofertę w rozumieniu Art. 66 kc. Pisemne potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez redakcje oznacza zawarcie Umowy miedzy stronami, tj. między Tygodnikiem Płockim a Reklamodawcą. Anulowanie Zlecenia musi zostać dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. Anulowanie zlecenia w okresie do 7 dni trwania emisji reklamy, Reklamodawca ponosi opłatę 25% wartości zlecenia. Unieważnienie emisji reklamy po 7 dniach, oplata wynosi 40% wartości zlecenia. W przypadku anulowania zlecenia już powyżej 50% ilości wykupionego czasu emisji reklamy skutkuje zapłata 100% wartości zlecenia. Reklamodawca ma prawo modyfikować zlecenie i treść reklamy. Modyfikacja zlecenia winna być każdorazowo dokonana na piśmie i musi zostać zaakceptowana przez Tygodnik Płocki. Wszelkie zmiany w treści reklamy i w jej formacie, Reklamodawca wykonuje osobiście.

Warunki emisji
W przypadku doręczenia produkcji z opóźnieniem lub w przypadku, kiedy doręczony materiał nie spełnia wymogów technicznych i ustaleń zawartych w zleceniu, Tygodnik Płocki zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w uzgodnionym wcześniej planie emisji.
Tygodnik Płocki ma prawo odmówić wyemitowania reklamy, której styl lub treść jest niezgodny ze stylem serwisu www.tp.com.pl lub która narusza przepisy polskiego prawa, albo też kiedy reklama zawiera nieprawdziwe informacje.
Tygodnik Płocki ma także prawo odmówić wyemitowania reklamy, która zdaniem redakcji mogłaby naruszyć istotne interesy albo wizerunek serwisu. W przypadku pojawienia się Wątpliwości u Reklamodawcy co do zgodności stylu lub treści reklamy Reklamodawca winien skierować pisemne zapytanie do Tygodnika Płockiego w chwili składania zamówienia.
W przypadku niezgodności Reklamodawca może dostarczyć inną reklamę lub zrezygnować  z kampanii bez żadnych skutków finansowych i prawnych.
Tygodnik Płocki ma prawo oznaczyć materiał reklamowy słowami reklama, tekst sponsorowany itp. o ile uzna to za zasadne. W przypadku nie wyemitowania reklamy lub wyemitowania jej niezgodnie z warunkami zlecenia Tygodnik Płocki zobowiązuje się zrekompensować wynikłe z tego dla Reklamodawcy szkody tj. bezpłatnie wyemitowania reklamy. Banery wykonane przez Zleceniodawcę powinny spełniać ogólne standardy wykonawcze reklam online, zachowując powyższą specyfikację techniczną (wymiar, format zapisu i waga).
Generalnie, Reklamodawca dostarcza do emisji w serwisie gotowy baner. Emisja reklam online jest w systemie rotacyjnym.

Warunki płatności i fakturowanie
O ile uzgodnione warunki zlecenia nie stanowią inaczej, Tygodnik Płocki wystawia Reklamodawcy fakturę VAT w dniu rozpoczęcia emisji reklam.
Faktura powinna zostać zapłacona nie później niż w terminie 14 dni. Niniejsze warunki mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zawarcia oddzielnej Umowy między Reklamodawcą a Tygodnikiem Płockim.
Powyższe ceny dotyczą tylko wyłącznie emisji reklamy w serwisie. Koszty związane z wykonaniem i zmiana treści, formatem banerów, Reklamodawca ponosi oddzielnie.
Postanowienie i informacja dodatkowa
Tygodnik Płocki oraz jego redakcja nie bierze na siebie odpowiedzialności za zamieszczone reklamy.
Dane adresowe jak i szczegóły oferty każdego reklamodawcy można uznać za pewne tylko
w momencie publikacji.

*dane  1.09.2018 r.  - 1.09.2019 r.


Pobierz cennik ogłoszeń w gazecie Tygodnik Płocki

 

 

Kontakt z Redakcją

 

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TYGODNIK PŁOCKI SP Z O O z siedzibą w Płock 09-402, Pl. Stary Rynek 27

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"