:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
.
Wiadomości PKN ORLEN, zestawy - zdjęcie, fotografia
Tygodnik Płocki 17/07/2019 13:00

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.

Największa w historii PKN ORLEN loteria nie zwalnia. Na klientów stacji ORLEN czekają nowe zestawy promocyjne Stop Cafe. Tankując minimum 25 litrów paliwa EFECTA lub VERVA oraz wybierając mega hotdoga lub mega gorący napój można wylosować konkursową zdrapkę.
– Nie zwalniamy tempa i ciągle staramy się rozwijać „Loterię ORLEN”, która cieszy się ogromnym powodzeniem. Rozdaliśmy już miliony nagród, a kolejne są nadal do zdobycia. Chcemy, aby emocje towarzyszące naszej akcji promocyjnej, szczególnie losowaniom jednych z głównych nagród, nie odbiegały od tych z wyścigów Formuły 1 – mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN ORLEN.
Pod zdrapką może kryć się jedna z wielu atrakcyjnych nagród – samochód marki Peugeot SUV 3008 oraz produkt VERVA - baton proteinowy, napój VERVA Magnez + B6 i napój energetyzujący VERVA. Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o wyjazd na jeden z wyścigów Formuły 1, by „na żywo” kibicować zawodnikowi ORLEN Team – Robertowi Kubicy.
Spośród ponad 11 milionów nagród Verva, już prawie 2 miliony trafiły do zwycięzców. 32 osoby stały się szczęśliwymi posiadaczami rodzinnych samochodów, a 10 odebrało już do nich kluczyki. Nadal jednak 56 wysokiej klasy samochodów czeka na nowych właścicieli. Wylosowane zostały już także dwa pięcioosobowe wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. W Grand Prix Francji polskiemu kierowcy kibicowali, wspólnie z najbliższymi, zwycięzcy loterii posiadający konto na vitay.pl. Kolejni uczestnicy loterii wciąż mają szansę na wyjazd na najszybsze wyścigi świata.
„Loteria ORLEN” łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowano szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki czy magnesy. Miłośnicy motosportu na stacjach z logo ORLEN mogą również zaopatrzyć się w artykuły, zachęcające do wspólnego dopingowania – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

Opr. (gsz)
fot. Ze zbiorów PKN ORLEN

 

Reklama

Nowe zestawy komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

PROMOCJA 699zl Węgiel

Witam mam do sprzedania węgiel Ekogroszek , orzech , kostka , miał ceny bardzo atrakcyjne .


Reklama .


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TYGODNIK PŁOCKI SP Z O O z siedzibą w Płock 09-402, Pl. Stary Rynek 27

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"