:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Czy SEO jest zawsze skuteczne?

inne, zawsze skuteczne - zdjęcie, fotografia
Tygodnik Płocki 11/04/2019 10:55

Pozycjonowanie stron www przez wielu uważane jest za jeden z najlepszych „wynalazków” Internetu. Słynny w dzisiejszych czasach sposób zwiększania popularności swojej marki ma bardzo wiele zalet, które przekonują setki przedsiębiorstw do zainwestowania w budowanie wizerunku firmy w sieci. Jednak jak każde rozwiązanie i to musi mieć w sobie kilka wad, które warto mieć na uwadze, podczas podejmowania decyzji o tym, czy chcemy postawić na SEO.

Firmy oferujące usługi z zakresu pozycjonowania często zapewniają, że są niezawodne, a z ich pomocą nawet małe przedsiębiorstwo osiągnie popularność największych marek znanych na całym świecie. Niestety sytuacja jest zupełnie odwrotna, jeśli ktoś gwarantuje, że w tydzień z setnej strony, przeskoczymy do pierwszej dziesiątki, to jest to zwykłym kłamstwem. Proces optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek internetowych jest złożony i długotrwały. Jeśli nikomu nieznana firma w szybkim czasie wspięłaby się do najpopularniejszych wyników wyszukiwani, to straciłaby ona wiarygodność wśród potencjalnych klientów, którzy od razu zorientują się, że coś jest nie tak.

Niecierpliwi właściciele marek mogą w ogóle nie podejmować decyzji o wykorzystaniu do celów marketingowych specjalistów od SEO. Żeby znaleźć się w elitarnym gronie potrzeba czasu. Długość oczekiwania na pozytywne rezultaty jest czymś, czego należy się spodziewać. Trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli zakładamy biznes, który dotyczy popularnego obszaru, np. sklep z odzieżą, firma remontowa, kancelaria prawna itd., to należy mieć świadomość, że przebicie się przez konkurencję będzie wymagać nie tylko dużego nakładu pracy, ale również kilku miesięcy.

Kolejnym minusem jest fakt, iż raz zainwestowane pieniądze w SEO nie są gwarancją sukcesu. Jak można dowiedzieć się od każdego profesjonalisty, który zajmuje się tą dziedziną IT, pozycjonowanie stron www jest procesem, który cały czas należy ulepszać. Ciągłość pracy jest tu kluczem do osiągnięcia pozytywnych wyników. W związku, jeśli przeznaczymy fundusze na promocję strony i w końcu uda się dostać na szczyt lodowej góry, trzeba robić wszystko, aby z niej nie spaść. Tak długo, jak chcemy prowadzić firmę i liczymy na obecność marki w sieci, musimy inwestować w utrzymanie się na topie. Dlatego nie jest to dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które wiedzą, że nie będą w stanie płacić stałego „abonamentu” osobom odpowiedzialnym za SEO, ponieważ skończy się to tylko na stratach.

Każda innowacja wiąże ze sobą plusy i minusy, jednak postrzeganie różnego typu braków czy niedociągnięć w negatywnym świetle, zależy od nas samych. Nie ma rzeczy idealnych, są tylko takie, których zalety przewyższają wady oraz te, które tylko w teorii są niezawodnymi rozwiązaniami.

Reklama

Czy SEO jest zawsze skuteczne? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

z siedzibą w ,

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"