:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

70 samochodów już wygrali szczęśliwcy w Loterii ORLEN. Do końca grudnia jest jeszcze 18!

70 samochodów już wygrali szczęśliwcy w Loterii ORLEN
Tygodnik Płocki 14/11/2019 13:35

Kampania reklamowa PKN ORLEN, której twarzą jest zawodnik Formuły 1 – Robert Kubica, rusza w nowej odsłonie. Akcja łączy się z „Loterią ORLEN”, która potrwa do końca tego roku. Do wygrania są jeszcze atrakcyjne nagrody, m.in. rodzinne samochody i produkty VERVA.

Największa w historii PKN ORLEN Loteria, która ruszyła 23 kwietnia, w grudniu dotrze do mety. Jednak na klientów stacji ORLEN nadal czeka aż 17 zestawów promocyjnych Stop Cafe, uprawniających do otrzymania zdrapki, pod którą może się kryć jedna z wielu atrakcyjnych nagród – samochód Peugeot SUV 3008 lub produkt marki VERVA – baton proteinowy, napój energetyzujący czy napój VERVA Magnez+B6.
– Loteria ORLEN cieszy się ogromną popularnością, o czym świadczą miliony już rozdanych nagród. Do tej pory wylosowanych zostało m.in. 70  nowych, komfortowych samochodów. Twarzą kampanii nieprzerwanie jest Robert Kubica, czyli jeden z najpopularniejszych polskich sportowców, doskonale znany także poza granicami kraju. Wykorzystujemy ten potencjał, promując nasze produkty i wzmacniając rozpoznawalność marki ORLEN – mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Loteria ORLEN jest rekordowa. Nie tylko pod względem liczby nagród, ale także ich wartości, przekraczającej 56 mln zł. Uczestnicy Loterii nadal mają szansę na wygraną. Do końca tego roku do wygrania pozostało jeszcze 18 rodzinnych samochodów i wiele produktów VERVA.
W ramach kampanii produktowej, którą promują zawodnik ORLEN Team – Robert Kubica oraz Maciej Kurzajewski, przygotowano dla fanów Formuły 1 także szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki czy magnesy. Miłośnicy motorsportu na stacjach z logo ORLEN mogą również zaopatrzyć się w artykuły, zachęcające do wspólnego dopingowania podczas dwóch ostatnich wyścigów tego sezonu – Grand Prix Brazylii i Grand Prix Abu Dhabi. Do nabycia są naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

opr. (t)
fot. PKN ORLEN

Reklama

70 samochodów już wygrali szczęśliwcy w Loterii ORLEN. Do końca grudnia jest jeszcze 18! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Udzielę korepetycji z chemii

Witam Udzielę korepetycji z chemii dla uczniów szkół podstawowych, szkół średnich oraz studentów. Jestem absolwentem Wydziału Budownictwa, Mechaniki..


SPRZEDAŻ używanych ciągników.

SPRZEDAŻ używanych ciągników.


KONCESJONOWANE złomowanie

KONCESJONOWANE złomowanie pojazdów w celu wyrejestrowania, możliwość odbioru 7:00 - 22:00. Skup aut.


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TYGODNIK PŁOCKI SP Z O O z siedzibą w Płock 09-402, Pl. Stary Rynek 27

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"