:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

3 tysiące węgorzy trafiło do Wisły

PKN ORLEN, tysiące węgorzy trafiło Wisły - zdjęcie, fotografia
Tygodnik Płocki 07/11/2019 10:10

„Pan Karp zarybia Wisłę” organizowanego przez Towarzystwo Promocji Ryb i ANWIL S.A. W tegorocznej odsłonie przedsięwzięcia wzięli udział uczniowie z 26 szkół oraz dzieci z 6 przedszkoli. Spośród placówek zgłoszonych z 7 województw zwycięskie okazały się te zlokalizowane w Dolnośląskiem i Łódzkiem. W ramach finału akcji młodzi zwycięzcy wpuścili do Wisły 147 kg, czyli 3 tysiące narybku węgorza.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiły się maluchy z przedszkoli, a także uczniowie szkół podstawowych z 7 województw: kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, podkarpackiego, pomorskiego i świętokrzyskiego. Uczestnicy stanęli przed wyzwaniem realizacji działania na rzecz ochrony wód przed zanieczyszczeniami, a następnie sfilmowania przeprowadzonej inicjatywy i przesłania materiału wideo do organizatorów. Najciekawsze okazały się pomysły Publicznej Szkoły Podstawowej z Mieroszowa (woj. dolnośląskie) i Szkoły Podstawowej w Wodzinie Prywatnym (woj. łódzkie).
Nagrodą dla nich oraz pozostałych uczniów i przedszkolaków wyróżnionych w konkursie było wspólne zarybianie najdłuższej polskiej rzeki. Główny punkt finału odbył się przy nabrzeżu na wysokości miejscowości Kucerz koło Włocławka. Tam zwycięzcy zabawy – pod okiem ichtiologa, przedstawicieli organizatora i Zakładowej Straży Pożarnej ANWIL – wpuścili do Wisły 3 tysiące małych węgorzy.
Maciej Ostrowski, Dyrektor ds. Zarządzania Ryzykiem i Zgodnością ANWIL S.A. tak skomentował finał akcji: ­ – O słuszności podejmowanej rokrocznie inicjatywy świadczy nie tylko jej wartość ekologiczna, dbamy bowiem o utrzymanie czystości rzeki, ale i wymiar prospołeczny. Projekt znajduje swoich sympatyków na terenie całego kraju. Współdziałamy na rzecz zrównoważonego rozwoju i podnoszenia wiedzy o ichtiologii w skali ogólnopolskiej.
„Pan Karp zarybia Wisłę” to inicjatywa społeczna, która znalazła się na – ogłoszonej 10 października – liście 30 projektów społecznych mających największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu. Zestawienie przygotowały Ośrodek THINKTANK i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

opr. (t)
Fot. PKN ORLEN

Reklama

3 tysiące węgorzy trafiło do Wisły komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Witam Udzielę korepetycji z chemii dla uczniów szkół podstawowych, szkół średnich oraz studentów. Jestem absolwentem Wydziału Budownictwa, Mechaniki..


KONCESJONOWANE złomowanie

KONCESJONOWANE złomowanie pojazdów w celu wyrejestrowania, możliwość odbioru 7:00 - 22:00. Skup aut.


Kupię mieszkanie trzypokojowe

Pilnie kupię mieszkanie trzypokojowe do remontu najchętniej Podolszyce lub Międzytorze, ale rozważę każdą propozycję. Pozdrawiam 517-954-164


CYKLINOWANIE bezpyłowe.

CYKLINOWANIE bezpyłowe. Solidnie, gwarancja.


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TYGODNIK PŁOCKI SP Z O O z siedzibą w Płock 09-402, Pl. Stary Rynek 27

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"