:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

10 kolejnych samochodów trafiło do szczęśliwców w loterii PKN ORLEN

Orlen, kolejnych samochodów trafiło szczęśliwców loterii ORLEN - zdjęcie, fotografia
Tygodnik Płocki 30/10/2019 09:03

10 nowych samochodów, które są jednymi z głównych nagród w wielkiej loterii ORLEN, trafiło w ubiegłym tygodniu do swoich właścicieli. Zwycięzcom gratulował Daniel Obajtek, prezes PKN ORLEN, Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej oraz kierowca ORLEN Team – Robert Kubica.

Największa w historii PKN ORLEN loteria, która ruszyła 23 kwietnia, przekroczyła już półmetek i nadal nie zwalnia. Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN, Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej i Robert Kubica w warszawskiej siedzibie spółki wręczyli kluczyki do samochodów Peugeot SUV 3008 kolejnym laureatom. Do tej pory wylosowano 68 z puli 88 aut.
Zasady udziału w loterii są proste – żeby wylosować konkursową zdrapkę, najpierw trzeba kupić jeden z 17 zestawów promocyjnych Stop Cafe. Zdrapki dają szansę zdobycia jednej z wielu atrakcyjnych nagród, wśród których pozostało jeszcze m.in. 20 samochodów osobowych oraz produkty marki VERVA. Do tej pory rozdane zostało już ponad 600 tys. batonów proteinowych, przeszło 2,5 mln napojów VERVA Magnez + B6 i prawie 2 mln napojów energetyzujących VERVA. Ponadto każdy z uczestników programu VITAY może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o ostatni już w tym sezonie wyjazd na zawody Formuły 1, które zostaną rozegrane w grudniu w Abu Zabi. Losowanie zwycięzcy odbędzie się 3 listopada.
To nie koniec emocji. Do 31 grudnia na uczestników loterii czeka jeszcze wiele atrakcyjnych nagród, w tym 20 samochodów, wyjazd na ostatni wyścig sezonu Formuły 1 do Abu Zabi, a także produkty pod marką VERVA.
– Nasza loteria cieszy się dużą popularnością. Do tej pory wydaliśmy już 20,5 mln zdrapek, które każdego dnia okazują się szczęśliwe dla klientów. W ten sposób nie tylko promujemy nasze produkty, ale też wzmacniamy rozpoznawalność marki ORLEN. Duża w tym zasługa Roberta Kubicy, który jest twarzą naszej kampanii promocyjnej i jednym z najpopularniejszych polskich sportowców, świetnie znanym też poza granicami kraju. My skutecznie wykorzystujemy ten potencjał, co odzwierciedlają m.in. nasze wyniki finansowe w detalu – mówił Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.
Loteria łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla fanów zawodnika ORLEN Team przygotowano wiele atrakcyjnych gadżetów, z których klienci stacji najchętniej wybierają smycze, metalowe długopisy i ramki do tablic rejestracyjnych.
Współpraca z Robertem Kubicą, którą PKN ORLEN będzie kontynuował także w przyszłym roku, pozostając również w Formule 1, wpisuje się nie tylko w strategię sponsoringu sportowego, lecz przynosi także wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Co szósty klient stacji ORLEN i co 10 klient stacji konkurencyjnych deklaruje, że dzięki wsparciu zawodnika przez PKN ORLEN chętniej korzysta z oferty stacji ORLEN.
Sieć detaliczna koncernu, w której sprzedaż wspierana jest loterią z Robertem Kubicą, odnotowała w Polsce 3% wzrost sprzedaży paliw, a także wyraźny wzrost sprzedaży produktów pozapaliwowych w pierwszym półroczu, przyczyniając się do rekordowego zysku operacyjnego tego segmentu, który był wyższy o 400 mln zł, w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku.
Dzięki zaangażowaniu w Formułę 1 spółka wzmacnia znajomość marki ORLEN na zagranicznych rynkach. Ułatwi to wdrażanie strategii co-brandingu, która zakłada, że jeszcze w tym roku na niemieckich stacjach koncernu, na których funkcjonuje marka star, a także na czeskich i słowackich stacjach Benzina pojawi się również logotyp Grupy ORLEN. W kolejnym kroku PKN ORLEN rozważy pełen rebranding sieci. W ciągu najbliższych kilku lat koncern chce zbudować jedną międzynarodową markę ORLEN na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność lub sprzedaje swoje produkty.

opr. (t)
fot. PKN ORLEN

Reklama


10 kolejnych samochodów trafiło do szczęśliwców w loterii PKN ORLEN komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kupię mieszkanie trzypokojowe

Pilnie kupię mieszkanie trzypokojowe do remontu najchętniej Podolszyce lub Międzytorze, ale rozważę każdą propozycję. Pozdrawiam 517-954-164


CYKLINOWANIE bezpyłowe.

CYKLINOWANIE bezpyłowe. Solidnie, gwarancja.


Witam Udzielę korepetycji z chemii dla uczniów szkół podstawowych, szkół średnich oraz studentów. Jestem absolwentem Wydziału Budownictwa, Mechaniki..


KONCESJONOWANE złomowanie

KONCESJONOWANE złomowanie pojazdów w celu wyrejestrowania, możliwość odbioru 7:00 - 22:00. Skup aut.


Reklama
 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez tp.com.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

TYGODNIK PŁOCKI SP Z O O z siedzibą w Płock 09-402, Pl. Stary Rynek 27

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"